Dla Dzieci

Koszyk 0 Produkt Produkty (pusty)    

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

Cortex Harry Potter Zobacz większe

Cortex Harry Potter

Nowy

Ten produkt nie występuje już w magazynie

47,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Historia cen produktu

Cortex Harry Potter

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Więcej informacji

Kto jest najbystrzejszym czarodziejem?

 

Wytęż umysł i spróbuj swoich sił w grze, która rozwinie rozmaite funkcje Twojego mózgu. Podejmij się 8 różnych testów sprawdzających rozumowanie, pamięć i szybkość. Przygotuj się na zadania wymagające myślenia przestrzennego, zapamiętywania, analizy, logiki, a nawet… rozpoznawania kształtów wyłącznie za pomocą dotyku!

 

Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!

 

Na czym to polega?

  1. Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu, kładąc ją tak, by wszyscy mogli odczytać jej treść.
  2. Gdy któryś z graczy stwierdzi, że potrafi rozwiązać zadanie, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź!
  3. Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli tak - otrzymuje tę (zakrytą) kartę przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki.
  4. Jeśli nie miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz, który właśnie się pomylił nie może udzielać odpowiedzi przez następną kolejkę!

 

Osiem rodzajów tematycznych zadań!

  1. Tajne przejścia. Podążaj za Harrym od drzwi do drzwi i wskaż przedmiot, do którego dotrze na samym końcu.
  2. Wyścig o złoty znicz. Przyjrzyj się 3 parom zawodników i oceń, który czarodziej wygra.
  3. Unikalny patronus. Zakryj kartę dłonia i powiedz, który z patronusów pojawił się tylko raz.
  4. Magiczny chaos. Wskaż kolor najczęściej występującej poświaty.
  5. Pojedynek na zaklęcia. Rzuć zaklęcie za pomocą palca wskazującego odpowiedniej ręki (wskazówką jest kolor poświaty na karcie).
  6. Domy Hogwartu. Wskaż godło jednego z domów, które nie pasuje do pozostałych.
  7. Magiczny krąg. Zapamiętaj symbole z tyłu karty, a następnie powiedz, który z nich został dodany lub odjęty po drugiej stronie.
  8. Wyzwanie. To zadanie specjalne! Gracz musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę jednej ze specjalnych kart.

 

Zawartość:

  • 90 kart
  • 6 układanek z herbem Hogwartu
  • instrukcja

 

Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 2-6
Wiek: 8+
Czas gry: 15 min.