Podręczniki RPG

Koszyk 0 Produkt Produkty (pusty)    

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

Księga stali: Gra fabularna Zobacz większe

Księga stali: Gra fabularna

Nowy

2 Szt. w magazynie

65,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Historia cen produktu

Księga stali: Gra fabularna

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Więcej informacji

W tym zapomnianym świecie znów zazgrzytała stal

 

W Księdze Stali przyjdzie Wam wcielić się w zwyczajnych ludzi, którzy wyrwani z dawnego życia muszą stawić czoła nowym zagrożeniom. Dawny dworski kucharz będzie musiał nauczyć się przygotowywać posiłki z leśnych bestii, jeżeli nie chce zostać ich kolacją. Porzucony na pastwę losu bard będzie zmuszony wykorzystać piękne słówka, by uniknąć śmierci z rąk bandytów. A przyzwyczajony do bitewnego zgiełku wojak dostanie okazję zasmakować jeszcze więcej krwi.

 

Świat będzie wobec Was brutalny, więc i Wy musicie być brutalni wobec niego, ale nawet tu możesz liczyć na innych, podobnych sobie awanturników. Wasza kompania to jedyna rodzina, na jaką Was stać w tym zrujnowanym i nieprzyjaznym świecie. Dawny świat już nie wróci. Królestwa upadły, a życie prawie wymarło. Wszystko się zmienia, a jedyną pewną rzeczą pozostaje zimna stal w rękach ostatnich bohaterów.

 

Witaj w Księdze Stali, grze o bohaterach zmagających się z koszmarem przetrwania w zamarzającym świecie i potwornościami, które wypełzły z trzewi martwego stwórcy.

 

By sprostać niebezpiecznym wyzwaniom, gracze będą mogli skorzystać z:

  • Zatrważających sztuk okultystycznych.
  • Szamanizmu inspirowanego syberyjskimi opowieściami.
  • Niebezpiecznych pasożytów, które wpinając się w mózg, zapewniają nosicielowi niezwykłe właściwości.
  • Elastycznego systemu umiejętności, dzięki któremu dopasują postać do swojego stylu gry.
  • Sedno zasad Księgi Stali stanowi zarządzanie zasobami. Ciągła żonglerka dostępnymi środkami, przy jednoczesnym zachowaniu prostoty dodaje rozgrywce dodatkowej głębi, nie odrywając zanadto od warstwy fabularnej.

 

Składa się to na:

  • Zużywalną pulę kart wykorzystywanych podczas testów.
  • Punkty potencjału, które symbolizują możliwości bohatera w konkretnej dziedzinie.
  • Umiejętności, które dezaktywują się pod wpływem zmęczenia.
  • Niszczejące wyposażenie, z którego należy korzystać z rozwagą.

 
Ponadto w podręczniku znajdziesz:

  • Zasady stanów mogące przeradzać się w stałe wady bohatera.
  • Możliwość tworzenia przedmiotów wedle własnej koncepcji.
  • Zasady podróży... i cały zestaw dodatkowych opcji, które wprowadzicie w zależności od Waszych oczekiwań wobec gry.