O magii mówi się, że to w równych częściach sztuka, nauka i chaos. Stanowi błogosławieństwo i klątwę zarazem, a przez nią następuje postęp. Będziecie mogli sprawdzić, ile w tym prawdy zagłębiając się w zapiski zbiegłej nilfgaardzkiej Dziekan Magii Glynnis var Treharne. Poprzez nie poznacie sekrety pradawnych sił magicznych. Jak wykorzystacie ten pierwotny chaos i jak on zmieni was?
Księga Chaosu to dodatek do The Witcher RPG dodający do gry wiele nowych czarów, inwokacji, rytuałów i klątw. Zawiera on też opisy zaklętych przedmiotów, mrocznych rytuałów oraz magiczne różności. Te niesamowitości wzniosą wasze sesje na nowe wyżyny!
W środku znajdziecie:
Nowa magia: zapoznajcie się z bogatą biblioteką czarów, inwokacji, rytuałów, klątw, wiedźmińskich znaków, zaklętych run, glifów oraz zbiorem eliksirów i magicznych przedmiotów.
Zakazane Sztuki: podporządkujcie sobie mroczne moce, by dzięki zawartym tu zasadom przywoływać duchy zmarłych, paktować z demonami i tworzyć zmutowane potworności.
Kapłani, Druidzi i Utalentowani: poszerzcie granice magicznych możliwości dzięki rozdzielonym i rozbudowanym Profesjom Kapłana i Druida oraz nowym zasadom pozwalającym zagrać osobami z pomniejszym nadprzyrodzonym talentem.
I wiele więcej: dowiedzcie się, jak przebiega nauka magii w różnych regionach Kontynentu. Poznajcie historię Dziekan var Treharne. Zmierzcie się z niebezpieczeństwami goecji w pełnej zwrotów akcji przygodzie.